Sparks Fly...
Nervousness T.T
Saturday, November 30, 2019 • 8:30 PM • 0 comments


Assalamualaikum gaissss. heyyyo what's upppppppppp *tiber jadi mat saleh* aku nekad gerak sorang je, apa nak jadi.. Jadi ahh. Since Faaiqah takjadi teman aku *cedih* Tapi... Tapi takpe. Aku okay je. Come on lah, afiqah kan? Takkan lah takboleh nak drive sorang *riak+cuak* Ni first time doe aku drive jauh-2. Selamani aku drive area rumah aku je. Tu pun kereta tak banyak *termenung* aku berhenti kejab dekat rnr kejab tadi. Sakit pungkoq aku. Jammed teruk weiiii. Kalau nak lalu dekat shortcut aku risau lagi sesat je nanti *sambung termenung* tapi tu bukan lah apa yang aku nak risau sangat. Aku sekarang tengah fikir nak balik kampung dulu ke tak. Sebab dia ada bersanding malam. Then besok pun ada bersanding lagi. Okay, kalau kau tanya aku kenapa kenduri lama sangat. Sebab dia keturunan jawa *jangan kecam ok* Tu apa yang aku tahu lah. Diorang memang buat kenduri lama. So, biar lah. Duit dia. Bertambah serabut lagi, macam mana aku nak bagi hadiah ni dekat noa


Weh, macam mana kalau dia reject then dia halau aku balik weh? Apa aku nak buat ni weh. Aku tak sanggup kena reject lagi sekali...... Aku nervous, sedih, overthinking. Aku ingat nak bagi by hand je... Tapi minggu ni dia kerja petang and balik malam. So i guess, harini pun sama lah kot. jnkndfkjnknsa ughhh. Afiqah come onnnn. Kalau nak bagi dekat family dia, astu mak ke ayah dia suruh tunggu cane do? Sumpah aku pening, aku serabut. *menangis dalam hati*


Tapi tahlah, kenapa nak sedih lebih-2 ni afiqah? Dia pun dah penat dengan perangai kau afiqah. Hm, Hopefully dia tak reject lah hadiah aku ni. Kalau tak, aku 5kali sedih. dan mungkin sedih yang berlarutan. Ughhh. jangan lah buat aku broken lagiii. Sedih tahu takkkkkkkk. omgggggg. stress aku. Gais, doa-2kan lah dia tak reject hadiah aku. Diorang suggest kat aku tinggalkan je depan rumah dia. Tapi kau tahulah aku ni kan degil sikit. At least aku dapat jumpa dia untuk terakhir kali pun takpela wei. Walaupun pastu ku nak broken ke meroyan kan. Tapi tula, ada budak melepak dekat depan rumah dia ni... AAAAAAAAAAAAAAAAA kenapa lah afiqah ni, jadi bengap. Lantak lah. janji aku dah tunjuk perasaan aku dekat dia. btw, sambil aku type ni aku ada ws dia tau. dia reply do. Suruh aku tunggu. grrrrrrr. lagi lah aku nervous nak mampoihhhh. Dah lah, aku nak rest kejab. Tangan, kaki aku semua dah menggeletar teruk sebab nervous ni. Nanti aku sambung kalau aku rajin.. chaoooooo



Manusia yang cuak tapi masih cute :
Afiqah Hisham 

Labels:


Disclaimer
No harsh word please !


Hello, stalker ! Kidding . Afeeqah given name to me but just call me baby *joke!* . Sweet but no so sweet. More like okaylah. Ilove merepek so much. hope you enjoy . If you tak suka, that's not my problems. Bye ! .




Tagboard
Shout out loud !




Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them