Sparks Fly...
Ayam 4lyfee
Sunday, December 15, 2019 • 10:00 AM • 0 comments



Assalamualaikum and haiiii gaiiisisssssss. hehehe sorry lah haritu aku tak update. Aku barai weiii. Tapi takpe... Harini aku sajikan korang dengan entri baru walaupun takde kena mengena dengan korang? *gelak sopan, takut terkeluar ayam* Semalam dalam pukul 10 lebih, noa whatsapp aku, cakap nak kfc.. pastu dia kata otw. Aku ingat dia main-2 je tauu *nangis* T.T sekali betul-2 gais. Aku macam biasalah selekeh. Tapi masa order tu aku kena bahan gais dekat depan  kaunter. EEEEEE sedih nya. Tapi takpelah. Disebabkan dia belanja aku ayam, so aku onzzzz aje okay. hehee. siapa tak suka ayam! Angkat tangannnn !!!!!!!

masa ni aku nak amik gambar. dan masatulah dia nak masukkan tangan dia... hm tapi  takpe. Afiqah seorang yang penyabar. 

ok yang ni pun tak reti nak duduk diam. eeeeeeeeeeeeee aku rasa nak sebat je. haihhhh 



Okay tu jela. sekian. My midnight makan makannnnnn. Nak sambung tengok gambar dia ni. chaooo



Si kidal yang penat menaip :
Afiqah cute

Labels:


Disclaimer
No harsh word please !


Hello, stalker ! Kidding . Afeeqah given name to me but just call me baby *joke!* . Sweet but no so sweet. More like okaylah. Ilove merepek so much. hope you enjoy . If you tak suka, that's not my problems. Bye ! .




Tagboard
Shout out loud !




Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them