Sparks Fly...
My Happiness
Friday, December 20, 2019 • 11:30 PM • 0 comments

Assalamualaikum gaisssss, heyyyyyo! So gais alright tak alright tu? Hopefully okay jela. Eceh *acah gila aku ni* Dari kelmarin aku macam down sikit and craving macam-2. So, tiba-2 ada orang tu ajak kite keluar. aku tweet teringin nak tauhu bergedil. but tengah sakit perut, so takde ah nak makan benda pedas. Tapi craving teruk. Sebab orang tu sayang kita, dia nak bawak kita pergi merealisasikan impian perut kita. Tapi tulah. Aku tolak la, sebab rasa bendatu menyusahkan dia. Dah lah aku ni banyak susahkan dia. Nak susahkan dia dengan cari benda bagi craving aku hilang pulak. hmmm, ni yang sayang banyak niiiii. *sayang sambil nangis peluk bantal* Okay, dia teringin sangat nak minum manggo float. So, the first place yang kiteorang pergi adalah dekat manggo float lah and... tadaaaaaaa ni gambar dia

amik dalam kereta je. tu pun pakcik tu usha je, kalau nak cakap pakcik. saya belanja hehe

Okay, next ingat nak hantar aku balik. Tapi sebenarnya tak gais. Dia nak bawak aku pergi anjunggg. Yeaaaayyy. Sebab teringin nak tangkap gambar dekat sini hehek *tahu aku ni mengada sangat, jangan kecam* Act aku nak nangis tau tak sebab dia sanggup gak bawak pegi sini. Dengan kereta manual. jauh kot wei, lepastu baru balik kerja pulak tu. Kesiannya dia T.T ni yang sayang banyakkkkkkk sangat sangat ni. Here some pictures by sayang kiteeee. :

kat akar pokok ni lah yang aku nak tangkap gambar ni. tapi tulah, aku macam biasa. tetap tak cantik 

ni gamabar yang dia edit and heeee. cantiknya sayangggg. 

Masa ni fall in love aku taktahulah untuk kali yang ke berapa T,T Okay lepastu dah maghrib. Singgah masjid dekat tettttttt.... Then next pergi Aeon tapi cerita tu takbest. Ingat nak pergi tengok dekat tempat lain, tapi kau tahu lah. Perut kalau dah lapar ni boleh bergaduh. So decide untuk makan dulu. Soooo, tadaaaaaaaaaaa 

yang sebelah kiri tu chicken chop and spaghetti kot nama dia, heheh aku pun taktahu. aku punya mac&cheese.

Overall okaylah. Masih boleh telan sebab lapar. And air tu Ice lemon Tea. Aku syak orang tu dah malas nak buat air. So dia cakap air tu free. wadehel. So pape jela, Untuk presentation makanan and rasa aku bagi 3 bintang lah. Tapi yang amik order tu aku rasa nak hempuk je. Rasa menyirap. Stop dekat situ. 


Next, decide untuk main bowling dulu sebelum tengok wayang. Main lah satu game. Tapi macam biasa lah aku kalah gais. Aku kalahh

tengok lah jauh tau aku tertinggal

So, balik tu rumah kunci!!!! HAHAHAHAHAHAHA dasar betul. Tidur lah aku diluar. Astu dia nak teman aku jugak dekat luar tu. aku ni tidur-2 ayam sebab tunggu pintu dibuka. Okay, sekian cerita kelakar, happy, sedih. Kalau aku rajin nanti aku update lagiii. chaoooooooo



Si kidal yang penat menaip :
Afiqah cuteee

Labels:


Disclaimer
No harsh word please !


Hello, stalker ! Kidding . Afeeqah given name to me but just call me baby *joke!* . Sweet but no so sweet. More like okaylah. Ilove merepek so much. hope you enjoy . If you tak suka, that's not my problems. Bye ! .




Tagboard
Shout out loud !




Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them