Sparks Fly...
Hati
Monday, January 13, 2020 • 8:30 AM • 0 comments

Image result for hello cartoon

Assalamualaikum, and hiiiiii gaisssss!!! So memandangkan macam aku takda apa nak buat. Aku decide untuk update blog!! HEHE. Terharu tak? Terharu lah..... *Hak alahhh paksa-2 orang pulek* heheww. Act aku dah lama plan nak jumpa dia. Tapi kau tahu lah, sikap dan perubahan drastik yang tidak disangka-sangka tu, menyebabkan aku nak juga jumpa dia. AHHH, rindu. Jumpa pun pakai public transport je. Sweet gilakan? Sorang dari utara, sorang lagi dari selatan. Jumpa dekat tengah-tengah. 

Image result for meh cartoon

Tapi tu semua bukan lah masalah *masalah juga kalau aku lambat. ugh* Masalahnya macam biasalah, aku taktahu nak pakai baju apa, warna apa. Tiap kali dia ajak jumpa, tiap kali tu lah aku nervous teruk. Padahal dah banyak kali jumpa, dah banyak keluar. Tapi kau tahu tak, vibe dia masih sama macam mula-2 sekali aku jumpa, cakap. Engko paham tak perasaan aku? *nangis tepi pintu* Aku sendiri taktahu, dan tak pernah rasa vibe yang macam ni. So, if ada sesiapa tahu, kenapa or pernah rasa macam ni, please share dekat aku macam mana korang tangani masalah ini. Aku sampai menangis, beb sebab tangan dengan kaki aku keep shake. Tapi dah jumpa orang tu takkan nak nampak sangat nervous teruk kan? Mesti lah cover. Aku tengah type ni pun hati aku berdebar teruk beb *help me T^T* 
------------------------------------------------------------------------------------------------
Berhenti sampai situ. Kalau nak tunggu ni memang kesudah aku punya entri dekat draft. Next, aku sampai dulu dari dia *first time aku tunggu-noa cakap* Aku punya nervous kan, orang tanya aku pun aku boleh menggigil. Kengkonon nak rakam lah buat surprise. Tapi aku yang surprise gais. Aku taktahu lah aku ni susah gila nak perasan orang T^T eeeeei! *geram dengan diri sendiri* Then cari makanan yang mengenyangkan *yela lapar gila siot, lapar ni boleh buat gaduh tau* Pusing-2 dekat food court tu, aku jumpa lah yang berkenan dekat hati, aku beli bubur je. Sebab batuk tak elokkan, ingat nak makan benda yang panas-2 aje. So here, my sweetest boyfriend infront me *heeee, handsomenyaaaaaaaaaaaaaaa


dapat tengok dia makan pun dah... haih. mata love love

Then jalan-2 masuk kedai apa semua, tengok wayang. Cerita UNDERWATER. Okay lah best. Aku cakap okay tu sebab banyak yang macam terkejut-2. Kalau tengok 10x pun, 20x kali aku terkejut. *euwww, over je* okay, then. Makan dekat DubuYo, 

order :
Spicy Twigim Yumyeon- pedas, but not bad. For yang tak sihat, elok duduk rumah makan bubur je.
Buldak Wings- lagi sedap dari kyochon(noa bagi tahu, sebab tekak aku dah takboleh nak rasa apa)
Dak Galbi- ayam dia sedap. Sedap, tapi dalam kuantiti sikit okay. 

see? excited nya afiqah hehe

Okay, tu je aktivitinya. The best is dia masih nak dengar luahan hati aku yang merepek. To my precious boyfriends, thank you so much for let me lend your ear, shoulder. like wtf, siapa je nak dengar aku punya luahan and siapa je thial yang sanggup nak faham aku even aku sendiri tak sanggup nak faham diri aku sendri. I guess you already know that my precious smile ni fake all the time. Bc i cry..like, everynight? Cara dia protect aku pun, kau tahu tak... aaa nak nangis. Takde thial yang sanggup nak buat macam ni. Paling-2 tahan 2-3 bulan lepastu tinggal. haha. Aku taktahu nak balas jasa dia macam mana. Padahal macam kiteorang ni kawan taklama pun. Ugh dah lah rasa nak nangis untuk kesekian kalinya. okaylah, aku nak siap-2 kejab lagi nak checkout. Lapar pulak lepas menaip ni. Padahal baru lepas makan nasi goreng pagi tadi. Ugh. Okay, ada masa nanti aku update lagi. Adiosssss.

Yang gigih menaip :
Afiqah kiotttttt 

Labels:


Disclaimer
No harsh word please !


Hello, stalker ! Kidding . Afeeqah given name to me but just call me baby *joke!* . Sweet but no so sweet. More like okaylah. Ilove merepek so much. hope you enjoy . If you tak suka, that's not my problems. Bye ! .




Tagboard
Shout out loud !




Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them